אנחנו עוזרים לחברות אי-קומרס לפתור בצורה אוטומטית 20% מפניות השירות שלהן, לחסוך בין 8K-34K ₪ לחודש תוך 7 ימים ולהגדיל את שביעות רצון הלקוחות

שלב 1: צפו בוידאו שמסביר על הפתרון שלנו

 שלב 2: לחצו על הכפתור " כמה זה עולה", מלאו את התשובות לשאלות ואנחנו כבר ניצור איתכם קשר

חלק מהלקוחות שלנו

קייס סטאדי - הייטקזון

בהייטקזון נפתחות אלפי פניות כפולות מלקוחות מדי חודש.
כיום – הפניות ממוזגות ומסווגות אוטומטית.
מדובר בחיסכון של כ- 100 שעות עבודה בחודש, כשאורך הפרויקט היה 7 ימים בלבד!

 

איך זה עובד?

בעבר, כשלקוח פנה לשירות הלקוחות שלכם, הוא נכנס לתור. נציגים יכלו לעקוב אחר טיקטים כפולים באופן ידני ולסגור אותם, או לטפל בהם כטיקט רגיל.

כעת תוכלו להשתמש בכלי אוטומטי ופשוט לאיתור הטיקטים הכפולים ולפתור אותם בצורה אוטומטית מבלי לבזבז זמן, אנרגיה ולסבול מטעויות אנושיות, תוך שמירה על כל הנתונים הכלולים בפנייה החדשה של הלקוח.

למי זה מתאים?

אתה מנכ"ל חברת איקומרס שרוצה להרחיב את הביזנס אבל נאבק במספר עולה של עובדים ומרגיש תסכול משריפת כסף.
אתה רוצה להרחיב את העסק תוך גיוס מינימלי של נציגי שירות.
אתה רוצה לשפר את שביעות רצון הלקוחות שלך ואת ה Life Time Value.
אתה רוצה להפסיק להרגיש שאתה או הצוות שלך עובדים יותר מידי זמן על פניות שחוזרות על עצמן.
אתה רוצה לעשות עבודה משמעותית.
אתה בטוח שיש דרך יותר טובה לתת שירות לקוחות ממה שעשית עד כה.

התוצאות מיידיות!

לפתור יותר טיקטים עם פחות עובדים.
להפחית את העלות לפתרון טיקט ב20% תוך שבוע.
להשיג יותר זמן ואנרגיה בכך שלא תתעסק עם קריאות כפולות.
תשכח מלגייס עוד עובדים כל פעם שהמכירות גדלות.
לספק שירות יותר טוב ללקוחות שלך ולהרגיש הצלחה.

פרטנרים רשמיים של

שאלות ותשובות

אם מרבית מהלקוחות שלך כותבים בקשה מדויקת (שינוי הזמנה, החזרת מוצר, שאלות על משלוח וכד') זה יעבוד.

בחלק מהפתרונות, מה שנדרש זה בעיקר מוטיבציה והרתמות לתהליך. במקרים מסוימים, נצטרך גישה ל API של החברה שלך/ספקי שירות אחרים כדי לבנות את התהליכים הדרושים.

כן- יש לנו יכולת לאתר ולסווג מידע רלוונטי גם מתוך מיילים וטקסטים חופשיים

הפתרונות שלנו עובדים עם כל ערוצי התקשורת: טלפון, צ'אט, איימיל, SMS, וואטסאפ, פייסבוק וטפסים באתר. כל מה שאתה צריך זה הגדרה בסיסית של Zendesk

אתה יכול להשתמשת במחשבון הROI שלנו לחישוב הכדאיות והחסכון שלך

אנחנו פרטנרים רשמיים של Zendesk למעלה מ3 שנים, ניתן למצוא אותנו באתר הרשמי של Zendesk, ובנוסף לכף אנחנו עובדים עם עשרות לקוחות.

כן, כל המנויים אצלנו מקבלים תמיכה באמצעות טלפון,מייל וואטסאפ

רוב ההטמעות מסתיימות תוך 7 ימים, כלומר לאחר שבוע בלבד תתחילו לראות את התוצאות הראשונות!

 

לא, התשלום הוא רק לפי שימוש בפועל.

אם במהלך 30 הימים לאחר סיום ההקמה אתם לא מרוצים מהשירות מכל סיבה שהיא, עדכנו אותנו ונחזיר לכם את כל הסכום ששולם.

כן- המיזוג מתבסס על הגדרות במערכת Zendesk ואינו תלוי באזור, בשפת התמיכה שלכם או בשפה שבה הלקוחות שלכם כותבים.

במהלך ההטמעה של הפתרון אצלכם, נעבוד איתכם כדי לוודא שכל מה שתצטרכו לעשות הוא לסווג את הפניה או להזין את מספר ההזמנה. המערכת שלנו תיקח את הפניה ותטפל באופן אוטומטי בחיפוש הפניות הכפולות וסגירתן.

לא. הפניה ממוזגת לתוך פניה קיימת וכל המידע בפניה החדשה מועתק לתוך הפניה הישנה, כך שתמיד יש לכם את כל פרטי הפניה של הלקוח.

לקוחות מספרים
מחשבון ROI
מי אנחנו

את אדלנטה הקמנו לאחר ניסיון מאתגר בשירות הלקוחות בעסק הביטוח המשפחתי. הצטברו פניות רבות, המעקב היה מורכב, ולעיתים פניות נפלו בין הכסאות, טופלו בידי אנשים שונים וזמן רב התבזבז על פניות כפולות.
הבנו שמוקדי שירות רבים סובלים מאותן בעיות, ולאחר שראינו את החיסכון והסדר העצום שנוצרו בעסק המשפחתי, התחלנו להטמיע את השיטה שלנו במוקדי שירות רבים.