מעוניינים להטמיע זנדסק בארגון שלכם?
ההטמעה הזולה בישראל, בהתחייבות!

רק 2000 ש"ח ויש לכם חשבון זנדסק עם כל מה שהעסק שלכם צריך.

מחיר הטמעה סטנדרטית בשוק: 10,000₪
המחיר הרגיל שלנו: 2,500₪
מחיר השקה: 2,000₪

אז איך מתחילים? צפו בסרטון ולחצו על הכפתור כאן למטה כדי לקבוע פגישת היכרות.

חלק מהלקוחות שלנו
כתבו עלינו
שותפים ומטמיעים רשמיים של זנדסק​

סיפורי הצלחה בהטמעת זנדסק

בCheers, שהיא חברה שמתעסקת בתחום היין, היו מעוניינים לרכוש חשבון זנדסק ולהקפיץ את שירות הלקוחות שלהם בכמה רמות למעלה.
אבל אז הם גילו שזאת משימה לא כל כך פשוטה.

בואו נאמר את האמת, להגדיר חשבון זנדסק חדש מאפס זאת משימה לא פשוטה – יש כל כך הרבה מה לעשות ולדעת, בעיקר כשכל פרט הכי קטן הוא סופר חשוב כדי שהכל יוכל לתפקד בצורה אפקטיבית.

בעזרת ההקמה האוטומטית שלנו, Cheers הצליחו לעלות לאוויר תוך 24 שעות ולהתחיל להעניק ללקוחות שלהם שירות איכותי בלי לבזבז זמן וכסף יקרים.

עשרות לקוחות נעזרו בנו כדי להקים את חשבון הזנדסק שלהם, או כדי להוציא ממנו את המיטב, הנה הסיפורים של חלק מהם:

  • הייטקזון התחילו לעבוד איתנו כשהם חיפשו מטמיע שיוכל לעזור להם להגדיל, לשפר ולפתח את הזנדסק שלהם.
  • פרקטי הגיעו אלינו בזמן שהם הגדילו את צוות שירות הלקוחות שלהם מ12 נציגים ל45 והרגישו שהם צריכים עזרה כדי לגרום לזה לעבוד.
  • בירין שחף הקימו צוות של 10 נציגי שירות לקוחות שהורידו את זמן התגובה שלהם מימים לדקות.
  • פינאפ עבדו איתנו כדי להקים את מחלקת שירות הלקוחות שלהם.
  • עזרנו לארבוקס להפחית את מספר פניות שירות הלקוחות שלהם ב30%.
  • בחשבונית ירוקה היו צריכים עזרה בניהול הפניות שלהם כשצוות שירות הלקוחות שלהם גדל.

 

אם החלטתם להשתמש בזנדסק ואתם לא רוצים לשרוף זמן וכסף מיותרים על הטמעות או לבצע טעויות, תמשיכו לקרוא

למה לבצע הקמה אוטומטית?

האמונה המרכזית שלנו כאן באדלנטה היא שכל עסק יכול לגדול ולצמוח בצורה לא ליניארית ועם פחות עובדים ממה שנראה שצריך, וזנדסק זאת מערכת שיכולה לעזור להשיג את זה. הבעיה היא שזנדסק דורשת התקנה והגדרות מסוימות כדי לעבוד כמו שצריך וללמוד איך להגדיר אותה לוקח לא מעט זמן וכסף.

עד עכשיו, רק עסקים גדולים יכלו להרשות לעצמם להשתמש במטמיעים כדי לגרום למערכת לעבוד בצורה הטובה ביותר עבורם.

החלטנו להנגיש את הניסיון שלנו ואת ה Best Practices שלמדנו במשך שנים של עבודה עם המערכת, כדי שכל עסק יוכל לבצע הקמה של זנדסק כאילו ליווה אותו מטמיע צמוד.

אנחנו היחידים שעוזרים לעסקים שמתחילים להזניק את שירות הלקוחות שלהם עם חמישה נציגים או פחות, להפעיל את זנדסק בצורה המהירה והיעילה ביותר.

הקמת זנדסק אוטומטית

בעבר, מנהל שרצה להטמיע זנדסק בעסק שלו יכל לבצע את התהליך באופן עצמאי או להיעזר במטמיע חיצוני.
התוצאה – מסתכל, נדרש הרבה זמן ומאמץ כדי להכיר את המערכת בצורה טובה והעלות גבוהה. 

הדרך החדשה היא שימוש באוטומציות כדי להגדיר באופן אוטומטי את חשבון הזנדסק בהתאם לשיטות העבודה המומלצות ביותר שצברנו במהלך שנים של נסיון.
התוצאה החדשה – המנעות מבזבוז של זמן, כסף ותסכול של ההנהלה. אפשרות להתחיל לעבוד עם המערכת כשהיא כבר מוגדרת עבורכם.

קצת הסבר

הטמעה עצמאית תדרוש מכם להשקיע זמן וכסף כדי ללמוד את המערכת בצורה הנכונה, והיכולות שנדרשות הן מאוד ייחודיות , כך שתצטרכו להשקיע בלמידת המערכת כדי לדעת איך עושים את הדברים בצורה הנכונה. אם אתם מנהלי חברה ושעה שלכם שווה 500 ש"ח לשעה, יקח לכם לפחות 20 שעות להטמיע את המערכת =  עלות הטמעה של 10,000 ש"ח.

מי שעובד עם מטמיע, משקיע עשרות שעות עבודה בפגישות אפיון, סטטוס עבור ההטמעה, בדיקות והעברת פידבק, ומשלם אלפי שקלים עבור ההטמעה. גם כאן, העלות מתקרבת ל 10,000 ש"ח להטמעה.

האלטרנטיבה היא להשתמש בפתרון שלנו, ולקבל הקמה אוטומטית שמביאה את הזנדסק שלכם למצב שמוכן לעבודה בתוך 24 שעות ובעשירית מהמחיר שהייתם משלמים עבור הטמעה ידנית.

מה תקבלו מהעבודה איתנו?

  • חשבון הזנדסק שלכם יוקם ויהיה מוכן לשימוש תוך 24 שעות בלבד.
  • כל שיטות העבודה המומלצות ביותר שצברנו לאורך נסיון של שנים יעברו אליכם.
  • תוכלו לפתור יותר פניות מלקוחות עם פחות עובדים.
  • תוכלו להכשיר את הנציגים שלכם בקלות בעזרת סרטוני הדרכה שיצרנו בעברית.
  • תרגישו הצלחה ומוטיבציה מכיוון שתוכלו להתמקד רק במה שחשוב ללקוחות שלכם.

אז איך זה עובד ולמי זה מתאים?

במידה ויש לכם פחות מ5 נציגי שירות בעסק שלכם, אתם מתאימים.
לאחר שתתאמו שיחה, נבקש מכם למלא טופס קצר כדי שנוכל ללמוד על שירות הלקוחות שלכם- מתי אתם עובדים, איך אתם מתקשרים עם הלקוחות, באיזה ערוצים וכו'…
לאחר השיחה שבה נכיר אחד את השני קצת יותר ונבין אם הפתרון רלוונטי אליכם, תצטרכו למלא עוד טופס קטן כדי לעזור לנו להגדיר את החשבון שלכם. אחרי שתמלאו אותו – תצטרכו לחכות רק 24 שעות ואחריהן חשבון הזנדסק שלכם כבר יהיה מוכן.

מה יקרה באותן 24 שעות? מה אני מקבל מכם ומה כלול בהקמה?

  • ביצוע ההקמה עצמה – הגדרת תהליכים אוטומטיים במערכת, הגדרת תצוגות, הגדרת שעות הפעילות, יצירת קבוצות משמשים, עיצוב נראות המיילים, הגדרת SLA לפניות ועוד…
  • תקבלו מאיתנו סרטוני הדרכה על המערכת כדוגמת הדרכת נציג ודוחות.
  • תקבלו מאיתנו שיחת ייעוץ שבועית בקבוצת הלקוחות שלנו
  • אחריות של 30 ימים והחזר כספי במקרה הצורך.

שאלות ותשובות

הפתרון שלנו יעבוד בעסק שלך אם יש לך 5 נציגי שירות או פחות.

אנחנו נצטרך ממך את פרטי הגישה לזנדסק שלך ומענה על שאלון קצר שעוזר לנו להגדיר את החשבון שלך.

אתה יכול לחשב את השכר השעתי שלך, ובהנחה שייקח לך בערך 20 שעות ללמוד את זנדסק ולהגדיר את הכל, תוכל להבין במהירות מהו ההחזר לעומת ההשקעה.

אנחנו פרטנרים רשמיים של Zendesk למעלה מ3 שנים וניתן למצוא אותנו באתר הרשמי של Zendesk.
בנוסף לכך, אנחנו עובדים עם עשרות לקוחות מרוצים.

אנחנו מספקים תמיכה במהלך תהליך ההטמעה לצד סרטוני הדרכה שמסבירים על המערכת ואיך משתמשים בה. בנוסף, נשמח לעזור עם שאלות אחרות שנוגעות לזנדסק או פרויקטים בתשלום.

חשבון הזנדסק שלך יוקם בתוך 24 שעות.

לא, התשלום הוא רק להקמה הראשונית.

אם במהלך 30 הימים לאחר סיום ההקמה לא תהיו מרוצים מהשירות מכל סיבה שהיא, עדכנו אותנו ואנחנו ננסה לתקן. במידה ועדיין לא תהיו מרוצים, נחזיר לכם את כל הסכום ששולם.

רק במהלך ההתקנה הראשונית, לאחר מכן תוכלו לשנות את הסיסמא ואנחנו לא נצטרך גישה כלשהי.

לקוחות מספרים
מי אנחנו?

את אדלנטה הקמנו לאחר ניסיון מאתגר בשירות הלקוחות בעסק הביטוח המשפחתי. הצטברו פניות רבות, המעקב היה מורכב, ולעיתים פניות נפלו בין הכסאות, טופלו בידי אנשים שונים וזמן רב התבזבז על פניות כפולות.
הבנו שמוקדי שירות רבים סובלים מאותן בעיות, ולאחר שראינו את החיסכון והסדר העצום שנוצרו בעסק המשפחתי, התחלנו להטמיע את השיטה שלנו במוקדי שירות רבים.

100% אחריות

100% שביעות רצון, זו ההבטחה שלנו אליך. ניתן לקבל החזר מלא בחודש הראשון ללא אותיות קטנות.
לאחר החודש הראשון, ניתן לבטל בכל זמן- אין שום התחייבות.