מבזבזים זמן על סגירת טיקטים בגלל שהלקוח רושם תודה רבה?
חדש! פתרון פניות שנפתחות מחדש בגלל הודעות "תודה רבה" של  באופן אוטומטי.

צפו בסרטון כדי לראות איך זה עובד👇

המחיר הרגיל: 200 ש"ח בחודש
מחיר השקה לזמן מוגבל: 60 ש"ח בחודש

חלק מהלקוחות שלנו

תצואות מיידיות!

השימוש בתוסף שלנו יחסוך לכם שעות עבודה רבות בכל חודש. דמיינו שכדי לפתור מחדש פניה שמכילה רק הודעת תודה מלקוח, הנציג שלכם צריך:
– להיכנס לפנייה.
– להבין שמדובר רק בהודעת תודה מהלקוח.
– לסגור את הפניה ולצאת מחדש לתור.

לזמן הזה צריך להוסיף את הזמן שלוקח לנציג לטעון את הפניה ושלפעמים המחשב שלו יזוז באיטיות, כלומר מדובר פה על לפחות 30 שניות של עבודה, שאין בהן באמת צורך.

הפתרון שלנו מאפשר לכם לפתור את הפניות האלו באופן אוטומטי. אם נניח שנפתחות לכם מחדש 1000 פניות עם הודעות תודה בחודש, מדובר על כ – 8 שעות עבודה שמתבזבזות בחודש. 

המחיר הרגיל: 200 ש"ח בחודש
מחיר השקה לזמן מוגבל: 60 ש"ח בחודש

אז איך זה עובד?

אחרי שפתרתם את הפניה, הלקוח עשוי לשלוח הודעה שמכילה הבעת תודה. הוא יכול לרשום ביטויים תודה רבה, תודה רבה על העזרה, אתם אלופים וכו'.

אנחנו מאתרים את ההודעה, מזהים בעזרת AI שמדובר בהודעה שכוללת רק את הביטויים האלו ולא שום דבר נוסף ומחזירים את הפנייה לסטטוס פתור כך שלא תצטרכו לפתור אותה מחדש.

הלקוח שלכם לא ירגיש שום הבדל, אבל אתם והנציגים תפסיקו לפתור מחדש טיקטים שכבר נפתרו, והתסכול של ביצוע משימה מיותרת יעלם!

  • במידה ועדיין לא צפיתם בסרטון, צפו עכשיו כדי להבין איך זה עובד 👈
מומחי הטמעה רשמיים של Zendesk בישראל

שאלות ותשובות

כן- כל מה שצריך לעשות זה להתקין את הפלאגין שלנו

לאחר הרכישה, אנחנו נשלח לך הוראות התקנה והסבר כיצד להתחבר למערכת שלנו.

הפתרונות שלנו עובדים עם כל ערוצי התקשורת הכתובים: צ'אט, איימיל, SMS, וואטסאפ, פייסבוק וטפסים באתר. כל מה שצריך זה לחבר את הפלאגין שלנו ל Zendesk שלכם.

השימוש בתוסף שלנו יחסוך לכם שעות עבודה רבות בכל חודש. דמיינו שכדי לפתור מחדש פניה שמכילה רק הודעת תודה מלקוח, הנציג שלכם צריך:
– להיכנס לפנייה.
– להבין שמדובר רק בהודעת תודה מהלקוח.
– לסגור את הפניה ולצאת מחדש לתור.

לזמן הזה צריך להוסיף את הזמן שלוקח לנציג לטעון את הפניה ושלפעמים המחשב שלו יזוז באיטיות, כלומר מדובר פה על לפחות 30 שניות של עבודה, שאין בהן באמת צורך.

הפתרון שלנו מאפשר לכם לפתור את הפניות האלו באופן אוטומטי. אם נניח שנפתחות לכם מחדש 1000 פניות עם הודעות תודה בחודש, מדובר על כ – 8 שעות עבודה שמתבזבזות בחודש. 

אנחנו פרטנרים רשמיים של Zendesk למעלה מ3 שנים וניתן למצוא אותנו באתר הרשמי של Zendesk

בנוסף לכך, אנחנו עובדים עם עשרות לקוחות שישמחו לספר עלינו.

כן, כל המנויים אצלנו מקבלים תמיכה באמצעות מייל וואטסאפ.

החיבור מיידי והמערכת תתחיל לעבוד מיד כשתפעילו אותה.

לא, התשלום הוא רק לפי העלות החודשית לחברה, ללא קשר למספר הנציגים או מספר הפניות.

אם בכל רגע נתון במהלך ה30 ימים הראשונים אתם לא מרוצים מהשירות שלנו מכל סיבה שהיא, אנחנו נתקן את הבעיה.
במידה ועדיין לא תהיו מרוצים – תקבלו החזר כספי מלא.

כן, הפתרון יעבוד בכל שפה על בסיס תרגום אוטומטי.

לא, כל מה שמשתנה הוא שסטטוס הפניה הופך להיות פתור במקום פתוח באופן אוטומטי.

מי אנחנו?

את אדלנטה הקמנו לאחר ניסיון מאתגר בשירות הלקוחות בעסק הביטוח המשפחתי. הצטברו פניות רבות, המעקב היה מורכב, ולעיתים פניות נפלו בין הכסאות, טופלו בידי אנשים שונים וזמן רב התבזבז על פניות כפולות.
הבנו שמוקדי שירות רבים סובלים מאותן בעיות, ולאחר שראינו את החיסכון והסדר העצום שנוצרו בעסק המשפחתי, התחלנו להטמיע את השיטה שלנו במוקדי שירות רבים.

המחיר הרגיל: 200 ש"ח בחודש
מחיר השקה לזמן מוגבל: 60 ש"ח בחודש

מדובר במחיר השקה וממש בקרוב אנחנו נעלה את המחיר למחירו הרגיל, אז נצלו את ההזדמנות וסגרו לכם את התוסף עוד היום!
אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לענות – אנחנו כאן בשבילכם.

100% אחריות

100% שביעות רצון, זו ההבטחה שלנו אליך. ניתן לקבל החזר מלא בחודש הראשון ללא אותיות קטנות. לאחר החודש הראשון, ניתן לבטל בכל זמן- אין שום התחייבות.