מי אנחנו?

פחות פניות בשירות הלקוחות

אנחנו Adelante ואנחנו יודעים לייצר לחברות הרבה יותר כסף וזמן באמצעות שדרוג מערכות שירות הלקוחות שלכם. 

עשרות החברות שעובדות איתנו מעידות על תוצאות המייצרות להם רווח גדול יותר. 

הצוות שלנו מורכב מאנשי פיתוח ואנשי שירות לקוחות המכירים מקרוב את כלל המורכבות של עסק או ארגון השואף לגדול ויחד עם זאת – נאלץ להתמודד עם אתגרי שירות לקוחות, העסקה של עובדים לא מקצועיים והוצאות מרובות על שעות עבודה ארוכות ולא יעילות. 

Adelante נולדה כתוצאה מניסיון אישי בסוכנות הביטוח המשפחתית שלנו. 

ככל שהסוכנות גדלה ושירתה יותר לקוחות – התרבו הפניות בערוצי תקשורת שונים – באופן לא מסודר ובצורה שהציפה אותנו וגרמה לכאוס אדיר.

בדיוק כפי שאז התעקשנו על פתרון יצירתי, חכם, יעיל וחסכוני והצלחנו להגדיל את הסוכנות עוד ועוד בצורה חכמה ומסודרת ובלי לשכור עובדי שירות לקוחות נוספים – כך גם היום אנו מוצאים את הפתרונות החכמים והמותאמים ביותר עבור כל לקוח, כדי שהלקוחות שלכם יתקשרו איתכם בצורה פשוטה, רציפה ויעילה.

איך תדעו שהצלחנו? מצד אחד, כמות הפניות לשירות הלקוחות שלכם תרד, ולפחות 20% מהפניות יפתרו באופן אוטומטי. מצד שני
כל תהליך יצירת הקשר עם הלקוח שלכם הופך למדיד, כך שתוכלו לנטר את פעילות שירות הלקוחות כבר מהיום הראשון, להבין את החיסכון ולשפר את השירות.

בואו להכיר אותנו

תמיר בשקין

CEO
גיל בשקין
Customer Success
אריק טולצ'ינסקי
Head of Sales

נגה הרשקוביץ

מנהלת משרד

ליעד יוסף

הטמעת מערכות ותמיכה

שי ארליכמן

יועץ אסטרטגי