מערכת ניהול פניות שמרכזת פניות מלקוחות בכל הערוצים, שמעניקה חווית שירות רציפה ללקוחות והופכת את עבודת הנציגים, המנהלים ומוקדי השירות לטובה ויעילה יותר בכל הערוצים: אימייל, WhatsApp, טלפון וצ'אט באתר.
הלקוחות מקבלים חווית שירות מהירה ורציפה בערוצים שנוחים להם ומבלי שיצטרכו לחזור על עצמם.
העובדים מקבלים ממשק נוח, עם תצוגה של כל האינטרקציות הקודמות עם הלקוח – באתר, אפליקציה וברשתות החברתיות, כדי להעניק ללקוחות שירות מדויק ואישי יותר שעונה לצרכים שלהם.
כדי לעמוד ביעדי השירות במוקדי השירות, המערכת מספקת דיווחים בזמן אמת ודוחות פעילות כדי לפקח ולבקר את מתן השירות.