ריבוי ערוצים

מחליפים ערוצים. נשארים מחוברים

פלטפורמות שירות לקוחות שמאפשרות תמיכה בריבוי ערוצים, מאפשרות ללקוחות ליצור קשר עם העסק שלך, בדיוק בזמן ובצורה שמתאימים להם. המערכות מאפשרת קבלה ושליחה של פניות במגוון ערוצים ומייעלות באופן משמעותי את חווית הלקוח בכל אינטראקציה עם מוקד השירות של החברה שלך. המערכת מאפשרת לחברה לספק שירות טוב, מהיר ויעיל ללקוחות רבים יותר מבלי להגדיל את מערך נציגי השירות ובכך לצמצם הוצאות ולמקסם רווחיות, מבלי לפגוע באיכות השירות.

לנציגים: העבודה זורמת

ממשק אחיד נותן לנציגים הקשר לכל פניית לקוח, מאפשר להם ליצור אינטראקציות רציפות ולא דורש מהם לחפש פניות מהעבר. הנציגים יעילים, והלקוחות מרוצים!

ללקוחות: השיחה מחוברת

הלקוחות יכולים לפנות לחברה שלך בדרך שהכי מתאימה להם: אתר, אפליקצייה, אימייל, טלפון, צ'ט או הודעות, ולקבל תמיכה בכל ערוץ. אם היו שיחות קודמות, ההיסטוריה שלהן תוצג כך שהנציגים ידעו בדיוק מה הסיבה שהלקוח פונה אליהם.

למנהלים: קבלו שליטה ויכולות דיווח

הדוחות לכל ערוצי השירות שלכם מאוחדים במקום אחד, כך שקל לנהל ולעקוב אחר כל הערוצים שלך ממקום אחד, ולראות את ביצועי הנציגים בכל רגע

מצאו את ערוץ ההודעות המתאים לתפקיד

1.5 מיליארד

משתמשים פעילים

וואטסאפ

הרחיבו את קהל היעד שלכם באמצעות מתן שירות ב WhatsApp – אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם. חיבור ל WhatsApp Business API מאפשר לחברה שלך להיות בקשר עם הלקוחות בצורה שנוחה להם- בדיוק כמו שהם מדברים עם החברים או בני המשפחה שלהם, ושומר אותך במקום הכי חשוב בטלפון של הלקוח.

הודעות טקסט(SMS)

עבור לקוחות בארה"ב, הודעות טקסט רגילות הן הערוץ הפופולרי ביותר. אפשרו למיליוני לקוחות להתחיל שיחה עם החברה שלך ישירות מתוך הטלפון הנייד שלהם, בלי צורך באפליקציות נוספות

13 מיליארד

הודעות לדקה בארצות הברית

2.1 מיליארד

משתמשים פעילים

פייסבוק

נצל את הנוכחות החברתית שלך והפוך את המעריצים והעוקבים לקונים. שלבו תגובות לפוסטים ציבוריים והודעות פרטיות מלקוחות לפלטפורמת התמיכה שלך, נהלו אותם לצד שאר ערוצי ההודעות, ופנו ישירות ללקוחות שמשאירים תגובות על פוסטים בהודעות פרטיות כדי להעביר אותם מהתעניינות לרכישה. שמרו על הלקוחות שלכם מאושרים, ועל תדמית החברה שלך בעיני מיליארדי משתמשי פייסבוק.

טוויטר

האופי הציבורי של הטיפול בלקוחות בטוויטר משפיע באופן דרסטי על תחושת המשתמשים לגבי החברה שלך. עכשיו אפשר להכניס ציוצים ו- DM לפלטפורמת התמיכה שלך, כדי לנהל אותם לצד כל ערוצי ההודעות האחרים שלך. קבעו סדר עדיפויות באינטראקציות עם לקוחות על סמך מספר העוקבים של הלקוח ופעילותו כדי לשפר את CSAT ותדמית החברה היכן שזה באמת חשוב.

321 מיליון

משתמשים פעילים

גלילה למעלה
Please Change your Country of Residence

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.