WhatsApp Business API

לקחת את שירות הלקוחות שלכם לשלב הבא

כל השיחות זמינות בענן

מחברים את ה-WhatsApp לענן ומספקים לכל העובדים גישה לשיחות כדי שכל אחד מהם יוכל לספק מענה ללקוחות

לחסוך זמן ללקוחות ולייעל את השירות

שפרו את חווית הלקוח וייעלו את העבודה של מוקדי השירות והמכירות עם העברת שיחות ישירות ל-Whatsapp. במקום שלקוחות ימתינו על הקו לנציג, הם יוכלו לשלוח הודעה ב-WhatsApp

האוטומציה מגיעה ל-WhatsApp

תוכלו להיות זמינים 24/7 ללקוחות עם צ׳אט-בוט ב-WhatsApp. כשהצ׳אט-בוט לא יכול לתת מענה, השיחה תועבר לנציג השירות שיקבל את היסטוריית השיחה המלאה.

כש-WhatsApp פוגש את ה CRM

התחילו לתעד את האינטרקציות עם הלקוחות ולשלוח עדכונים עם חיבור ה-API של ה-WhatsApp Business לכל מערכת CRM או פלטפורמה אחרת.

WhatsApp Business API- שאלות נפוצות

להודעות תבנית שנשלחות ללא יצירת קשר מצד הלקוח או לאחר 24 שעות מההודעה האחרונה של הלקוח, יש עלות קבועה לפי מדינה שמשולמת לפייסבוק.

בהתאם לספק השירות שתשתמשו בו, עשויות להיות עלויות גם להודעות שנשלחות בתוך 24 שעות מההודעה האחרונה של הלקוח. בד"כ, התשלום הוא במודל של תשלום לפי הודעה או תשלום חודשי קבוע עבור המנוי.

כדי לשמור על הצפנה מקצה לקצה, וואטסאפ מחייבת עסקים לנהל ולתחזק שרת משל עצמם עבור החיבור ל WhatsApp Business API. זוהי עבודה מורכבת לעסקים שהמומחיות שלהם אינה בתחום הזה.

אנחנו עובדים עם ספקי תוכנה שהוסמכו על ידי WhatsApp לנהל, לתחזק ולהציע גישה ל WhatsApp Business API.

כל תהליך ההטמעה, החל מאפיון הספק המתאים ועד הפעלת המספר, מתבצע על ידינו עבורך מול ספקי השירות.

לאחר מילוי טופס הבקשה, אנחנו דואגים לתהליך האישור שלך מול WhatsApp, שאורך כשבועיים. בסופו, תקבלו פרופיל עסקי פעיל וגישה ל WhatsApp Business API

לחצו כאן כדי לראות את סוגי העסקים שלא יכולים להתחבר ל WhatsApp Business API כרגע.

בואו לבדוק איך עובדת הפניית השיחות

new-hebrew-trans__1_
גלילה למעלה
Please Change your Country of Residence

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.