fbpx

לבעלי עסקים ומנהלי שירות לקוחות: יש סיכוי של 90% שלא תצליחו להטמיע Zendesk בצורה שתאפשר לראות תוצאות מהמערכת במשך חודשים

הצלחה בהטמעה היא כמו המטווח הראשון בטירונות: יש 30 כדורים במחסנית ומטרה רחוקה מאוד- שבקושי רואים.
אפשר לנסות לפגוע שוב ושוב- ובסיכויים כמעט וודאים לפספס.

או שאפשר להתקין כוונת עם Zoom- שתגרום לך לפגוע בול במטרה בפעם הראשונה.

בעולם של Zendesk- הכוונת הזו היא אנחנו, כי כלי לבד זה לא מספיק.

 

מטמיעים מורשים של Zendesk- נציגות רשמית בישראל

צפו בסרטון כדי לגלות איך תוכלו להצליח עם Zendesk 👇

נגן וידאו
חלק מהלקוחות שלנו
כתבו עלינו
מטמיעים רשמיים של Zendesk בישראל

אם החלטתם להשתמש ב Zendesk ואתם לא רוצים לשרוף זמן וכסף מיותרים על הטמעות או לבצע טעויות, תמשיכו לקרוא

למה לבצע הקמה איתנו?

האמונה המרכזית שלנו כאן באדלנטה היא שכל עסק יכול לגדול ולצמוח בצורה עם פחות עובדים ממה שנראה שצריך, וזנדסק זאת מערכת שיכולה לעזור להשיג את זה. הבעיה היא ש  Zendesk דורשת התקנה והגדרות מסוימות כדי לעבוד כמו שצריך וללמוד איך להגדיר אותה לוקח לא מעט זמן וכסף.

האתגר האמיתי הוא לא לקנות את הכלי, אלא לדעת איך להטמיע אותו כדי:
– לגרום
לנציגים לרצות להשתמש בו.

– לקבל ממנו נתונים ולנתח אותם בצורה מדויקת ונכונה שעוזרת לכם לשפר את שירות הלקוחות

– להשתמש ביכולות האוטומציה שלו כדי לגרום לשירות הלקוחות שלכם להיות מהיר ומדויק יותר

החלטנו להנגיש את הניסיון שלנו ואת ה Best Practices שלמדנו במשך שנים של עבודה עם המערכת, כדי שכל עסק יוכל לבצע הקמה של זנדסק כאילו ליווה אותו מטמיע צמוד.

אנחנו היחידים שעוזרים לעסקים שמתחילים להזניק את שירות הלקוחות שלהם, להפעיל את זנדסק בצורה המהירה והיעילה ביותר.

עשרות לקוחות נעזרו בנו כדי להקים את חשבון ה  Zendesk שלהם, או כדי להוציא ממנו את המיטב, הנה הסיפורים של חלק מהם:

הייטק-זון התעכבו עם הטמעת Zendesk כ-3 חודשים עד שהגיעו אלינו
ציטוט

"היה לנו עומס, ממש Pile-up רציני של פניות, והגענו למצב שבו אנחנו מתמודדים עם ריבוי אדיר של פניות בערוצים שונים. האיחוד (של הפניות, שנעשה באמצעות ההטמעה של Zendesk), גרם לירידה של שני שליש בכמות הפניות. בלי קשר, המערכת גם איפשרה עבודה מסודרת יותר ויכולנו באמת למצוא את הדרך לצאת מהבוץ".

הסיפור

הייטקזון עברו ממצב שמערכת ה Zendesk שלהם מקשה על העבודה, למצב שבו יותר מ-50 נציגים עובדים על המערכת.

אורי עירוני - סמנכ"ל פרויקטים ו B2B

תאריך התחלה: אפריל 2020

לפני: שימוש במערכת לא מתאימה שלא אפשרה לסווג ולמיין את פניות השירות ידני

אחרי: כל פניית שירות נכנסת למערכת ממוינת ומסווגת, כך שניתן לבנות עבורה תהליך טיפול אוטומטי

Practi עברו שני מטמיעים והתעכבו עם הטמעת Zendesk במשך 9 חודשים- עד שהגיעו אלינו

ציטוט

"הצוות שלנו מבין הרבה יותר איך לעבוד עם המערכת ומקבל ממנה הרבה יותר משהוא קיבל עד היום. לא רק שההנהלה מקבלת דוחות ונתונים שכל כך נדרשים לה – גם הצוות עצמו הפסיק לעבוד בשביל המערכת – היא התחילה לעבוד בשבילו".

הסיפור

יעל הבינה של-Zendesk יש פוטנציאל רב שיכול להועיל מאוד לתהליכי העבודה ב"פרקטי", אך חוסר היכולת לממש אותו הביא לא מעט תסכול. זה מה שהוביל אותה ליצור קשר עם אדלנטה המתמחה בשיפור תהליכי עבודה בארגונים, החלטה שלדבריה הייתה נקודת מפנה בדרך.

FIN
יעל קומפנו - מנהלת מחלקת השירות

תאריך התחלה: יוני 2020

לפני: הטמעת Zendesk באופן עצמאי שלא הצליחה ; 12 נציגי שירות

אחרי: צמיחה ל 45 נציגי שירות; המערכת עובדת בשביל מחלקת השירות

בירין שחף לא מבצעים הטמעה של אף מערכת בלי עזרה מקצועית- למה שאצלכם זה יהיה שונה?

ציטוט

"בעבר, היה לוקח יום שלם ולפעמים אפילו יומיים או שלושה עד שהיינו משיבים לחלק מהפניות בפלטפורמות שהיו בהן פחות פניות רלוונטיות כמו יוטיוב לדוגמה, מסביר מתן. "היום אף פנייה לא הולכת לאיבוד ויותר מזה – אנשים לפעמים מופתעים מהעובדה שהם שואלים שאלה בתגובה לסרטון ותוך חמש דקות אנחנו כבר עונים להם – בצורה מנומקת ומדויקת מאוד".

הסיפור

ירין שחף מנהלים את הפעילות הדיגיטלית שלהם בכל הערוצים, והיו צריכים מערכת לניהול התקשורת מול הלקוחות בכל הערוצים שהם נמצאים בהם. ההטמעה של Zendesk אפשרה להם לשלוט באופן מלא על כל התקשורת עם הלקוחות, ולעבור ממצב של פיזור למצב שבו כל הפניות מרוכזות במערכת אחת.

מתן בן שמחון - מנכ"ל

זמן ההקמה: 7 ימים

לפני: ניהול ערוצי התקשורת מול הלקוחות בצורה מפוזרת

אחרי: ריכוז כל ערוצי התקשורת במקום אחד; הקטנת זמן המענה משעות לדקות בכל הערוצים

הקמת Zendesk

בעבר, מנהל שרצה להטמיע זנדסק בעסק שלו יכל לבצע את התהליך באופן עצמאי או להיעזר במטמיע חיצוני.
התוצאה – מסתכלת. נדרש הרבה זמן ומאמץ כדי להכיר את המערכת בצורה טובה והעלות גבוהה. 

הדרך החדשה מאפשרת לכם להגדיר את חשבון הזנדסק בהתאם לשיטות העבודה המומלצות ביותר שצברנו במהלך שנים של נסיון.
התוצאה החדשה – המנעות מבזבוז של זמן, כסף ותסכול של ההנהלה. אפשרות להתחיל לעבוד עם המערכת כשהיא כבר מוגדרת עבורכם.

קצת הסבר

הטמעה עצמאית תדרוש מכם להשקיע זמן וכסף כדי ללמוד את המערכת בצורה הנכונה, והיכולות שנדרשות הן מאוד ייחודיות , כך שתצטרכו להשקיע בלמידת המערכת כדי לדעת איך עושים את הדברים בצורה הנכונה. אם אתם מנהלי חברה ושעה שלכם שווה 500 ש"ח לשעה, יקח לכם לפחות 40 שעות להטמיע את המערכת =  עלות הטמעה של 20,000 ש"ח.

מי שעובד עם מטמיע, משקיע עשרות שעות עבודה בפגישות אפיון, סטטוס עבור ההטמעה, בדיקות והעברת פידבק, ומשלם אלפי שקלים עבור ההטמעה. גם כאן, העלות מתקרבת ל 10,000 ש"ח להטמעה.

האלטרנטיבה היא להשתמש בפתרון שלנו, ולקבל שירות הקמה שמביא את הזנדסק שלכם למצב שמוכן לעבודה בעשירית מהמחיר שהייתם משלמים עבור הטמעה.

מה תקבלו מהעבודה איתנו?

  • חשבון הזנדסק שלכם יוקם ויהיה מוכן בלי עבודה מצדכם.
  • פתרונות ייחודיים שמתאימים בדיוק לצרכים של החברה שלכם.
  • כל שיטות העבודה המומלצות ביותר שצברנו במשך שנים של ניסיון יעברו אליכם.
  • תוכלו לפתור יותר פניות מלקוחות עם פחות עובדים.
  • תוכלו להכשיר את הנציגים שלכם בקלות בעזרת סרטוני הדרכה שיצרנו בעברית.
  • תרגישו הצלחה ומוטיבציה מכיוון שתוכלו להתמקד רק במה שחשוב ללקוחות שלכם.

אז איך זה עובד ולמי זה מתאים?

המסלול הראשון, מתאים לעסקים עם 5 נציגי שירות או פחות בחברה, ועוזר לכם לעלות לאוויר בצורה המהירה ביותר וכמו הגדולים.

המסלול המותאם אישית, מתאים לחברות עם יותר מ-5 נציגי שירות, כאשר יש צורך לבצע הטמעות מיוחדות עד לגרום למערכת לעבוד בצורה הנכונה ביותר עבור החברה שלכם.

לאחר שתתאמו שיחה, נבקש מכם למלא טופס קצר כדי שנוכל ללמוד על שירות הלקוחות שלכם- מתי אתם עובדים, איך אתם מתקשרים עם הלקוחות, ובאיזה ערוצים. אחרי שתמלאו אותו – הצוות שלנו יתחיל לעבוד על חשבון ה Zendesk שלכם, כדי להפעיל אותו במהירות האפשרית

אז איך זה עובד ולמי זה מתאים?

מסלול אקספרס

4500
4000 תשלום חד פעמי לחברה- עד 5 משתמשים
  • פתיחת המשתמשים שצריכים להשתמש במערכת.
  • פתיחת קבוצות ושיוך המשתמשים לקבוצות, כך שכל פניה תגיע למקום הנכון.
  • חיבור ערוץ האימייל ומתן גישה להדרכות עבור חיבור ערוץ הפייסבוק והווטסאפ.
  • הפעלת סקרי שביעות רצון בסיום אינטראקציות עם לקוחות, והפעלת תהליכים אוטומטיים לשיפור המענה לסקרים.
  • הגדרת SLA לפניות, כך שתדעו מתי פניות של לקוחות עוברות את הזמן שבו רציתם שיענו.
  • הגדרת שעות פעילות כך שהלקוחות ידעו מתי אתם זמינים לענות להם, ומתי לא.
  • עיצוב המיילים שיוצאים, כך שיראו הכי טוב שאפשר.
  • הגדרת 10 תהליכים אוטומטיים במערכת, שיהפכו את הטיפול שלכם בפניות ליעיל הרבה יותר.
  • הגדרת תצוגות לכל נציג, כך שאף אחד לא יפספס פניות.
  • הדרכות על אופן חיבור ה CRM שלכם למערכת.
  • הדרכה על אופן יצירת תשובות מוכנות מראש לנציגים, כך שלא יצטרכו לכתוב תשובה מחדש לכל לקוח.
  • הדרכה על העלאת מאמרים למרכז העזרה, כך שתוכלו ליצור מאגר ידע שישמש את הלקוחות שלכם למציאת תשובות באופן עצמאי.
  • סרטון הדרכת לנציגים בעברית, על מנת שכל הנציגים שלכם יכירו את המערכת בצורה הטובה ביותר.
  • סרטון הדרכת דוחות למנהלים, על מנת שכל המנהלים אצלכם יבינו איך להשתמש במערכת הדוחות של Zendesk .
  • בונוס: הצטרפות לקהילת הלקוחות שלנו, ואפשרות לשאול שאלות ולהתייעץ איתנו בנושאי Zendesk במשך חודש- בחינם.
  • בונוס: גישה לוובינר Zendesk השבועי שלנו, לייעוץ ופתרון בעיות לייב.
מבצע מטורף

מסלול בהתאמה אישית

צרו קשר
  • כל מה שכלול בהקמת אקספרס
  • חיבור ערוצי הטלפוניה, SMS, וטסאפ ופייסבוק
  • בניית תהליכים אוטומטיים מורכבים
  • חיבור מלא של ה CRM
  • צ'טבוטים לכל הערוצים
  • בניית דוחות למדידת השירות
  • הפניית שיחות טלפון להתכתבות בוטסאפ

שאלות ותשובות

כן- אנחנו יודעים להטמיע זנדסק בכל עסק. מה שחשוב זה שתהיו פתוחים לחדשנות ושינויים, כדי לשפר את העבודה שלכם.

בפרוייקטים קצרים, אנחנו נצטרך ממך את פרטי הגישה לזנדסק שלך ומענה על שאלון קצר שעוזר לנו להגדיר את החשבון שלך.

 

בפרוייקטים ארוכים נצטרך שיתוף פעולה מלא כדי לאפיין את התהליכים הנדרשים ולבנות את שיטות העבודה שלכם במערכת.

אנחנו פרטנרים רשמיים של Zendesk למעלה מ3 שנים וניתן למצוא אותנו באתר הרשמי של Zendesk.
בנוסף לכך, אנחנו עובדים עם עשרות לקוחות מרוצים.

אנחנו מספקים תמיכה במהלך תהליך ההטמעה לצד סרטוני הדרכה שמסבירים על המערכת ואיך משתמשים בה..

הקמות אקספרס ניתן לסיים בתוך שבוע.

משך הזמן להקמות בהתאמה אישית תלוי בדרישות הפרוייקט.

לא, התשלום הוא רק להקמה הראשונית.

אם במהלך 30 הימים לאחר סיום ההקמה לא תהיו מרוצים מהשירות מכל סיבה שהיא, עדכנו אותנו ואנחנו ננסה לתקן. במידה ועדיין לא תהיו מרוצים, נחזיר לכם את כל הסכום ששולם, בלי אותיות קטנות

רק במהלך ההקמה, לאחר מכן תוכלו לשנות את הסיסמה ואנחנו לא נצטרך גישה כלשהי.

העלות הנוספת היחידה שעשויה להיות לך היא הרשיון של Zendesk, אם עדיין לא שילמת עבורו. כל הפרטים על התמחור של Zendesk זמינים בלינק הזה: http://zendesk.com/pricing

לקוחות מספרים על אדלנטה
מי אנחנו?

את אדלנטה הקמנו לאחר ניסיון מאתגר בשירות הלקוחות בעסק הביטוח המשפחתי. הצטברו פניות רבות, המעקב היה מורכב, ולעיתים פניות נפלו בין הכסאות, טופלו בידי אנשים שונים וזמן רב התבזבז על פניות כפולות.
הבנו שמוקדי שירות רבים סובלים מאותן בעיות, ולאחר שראינו את החיסכון והסדר העצום שנוצרו בעסק המשפחתי, התחלנו להטמיע את השיטה שלנו במוקדי שירות רבים.

תמיר בשקין
CEO

גיל בשקין
Customer Success

אריק טולצ'ינסקי Head of Sales

נגה הרשקוביץ
מנהלת משרד

ליעד יוסף הטמעת מערכות ותמיכה

100% אחריות

100% שביעות רצון- אם לא הייתם מרוצים מהתוצאות של שירות, ניתן לקבל החזר מלא בחודש הראשון ללא אותיות קטנות.

עוד סיפורי הצלחה מהלקוחות שלנו

שיפור איכות המענה, שביעות הרצון של המשתמשים וזמן תגובה מהיר יותר

הסיפור

ארבוקס חיפשו מערכת שירות לקוחות שתסייע להם למדוד את מחלקת השירות ולהבין איך הם עוזרים ללקוחות שלהם להצליח

ציטוט

"זה נטו לקפוץ מאפס למאה. אני כמי שמנהל את התחום הזה סוף סוף יודע מה קורה אצלי בעסק ובלעדיכם לא הייתי מצליח לעשות את זה."

"בסוף, כמו שיש אנשים שהולכים להתאמן בחדר כושר ויש כאלה שמחליטים לקחת ליווי צמוד יותר של מאמן כושר אישי – אנחנו החלטנו שיותר מתאים לנו הליווי הצמוד הזה כי מבחינתי אי אפשר בלי זה. הליווי הצמוד, הידע והניסיון שיפרו מאוד את התהליך ומבחינתי המשמעות של לא ללכת על זה היא כמו לזרוק כסף לפח".

ליעד אביגל - מנהל לקוחות

לפני: שימוש במערכת לא מתאימה שלא אפשרה למדוד את ביצועי מחלקת השירות

אחרי: הקטנת כמות הפניות בכ-30% באמצעות ניתוח הפניות מהלקוחות

עלייה של 110% בלקוחות, ירידה של 45% בפניות

הסיפור

הטמעת השירות של Zendesk בחברה קיצר במידה ניכרת את זמן הטיפול בלקוחות ואת מספר הפניות – ובמקביל הגדיל את מספר הלקוחות שמצליחים להשיב על שאלות בלי צורך לפנות אליהם.

ציטוט

אני מאמין שאנשי מקצוע שמבינים את תהליכי העבודה שהם עוסקים בהם ויש להם ניסיון עבר עם חברות דומות, הם האנשים הנכונים להטמעת הכלי המורכב והייחודי הזה. יש הרבה דברים שאנחנו יודעים שאנחנו לא יודעים – וגם בתהליך הזה הופתעתי לראות דברים שעלו תוך כדי התהליך שאני אישית לא חשבתי עליהם. הופתעתי גם לראות את מערך הפיתרונות שאדלנטה הציעה לנו – והיישום המלא שלהם תוך כדי התהליך.

אסף כהן - מנכ"ל

תאריך תחילה: יולי 2020

לפני: זמן המתנה של לקוח למענה: 48-96 שעות

אחרי: זמן המתנה למענה: עד 24 שעות

לתיאום שיחת ייעוץ והתחלה

לאחר מילוי הטופס תעבור לעמוד בו תוכל לבחור את הזמן הנוח ביותר עבורך.